Travel Malang Juanda? Pilih Nahwa Travel, Bukan yang Lain Mustaqil organlari, odatda, bunday upmarket yashil qishloqda yoki chekkasidagi, yoki bunday futbol, ​​golf, yoki tennis kabi sport voqealar, deb, shunga o'xshash faoliyat bilan g'amxo'rlik xususan guruhda aholisi ehtiyojlari sifatida, maxsus yoki tokcha bozoriga murojaat.

Sayohat agentliklar ikki yondashuvlar o'rtasidagi tanlang. Bir yo'l manba joyda asoslangan an'anaviy, multi-joy, ketgan sayohat agentligi, deb; boshqa joyga asoslangan va joylashishiga bir tajriba yetkazib beradi yo'naltirilgan joy, kelgan safar agentligi hisoblanadi. ikkinchisi ko'pincha kichik, mustaqil operator esa Ayni paytda, sobiq bir katta operator odatda. Travel Malang Juanda? Pilih Nahwa Travel, Bukan yang Lain

Airline Consolidators, turoperatorlar va safar Consolidators boshqa turlari va ulgurji Mart bozorlarda sotish ixtisoslashgan yuqori hajmi savdo kompaniyalari mavjud. Ular yoki kirish bir nuqtada, xizmatlar, turli xil taklif mumkin. Bu mehmonxona rezervasyonları parvoz yoki avtomobil-ijara bo'lishi mumkin. Ba'zan xizmatlar holati va turar joy bilan transfer o'z ichiga oladi dam olish paketlar, birlashtirildi. Ushbu kompaniyalar odatda xalqqa bevosita sotish, lekin chakana sayyohlik agentliklari bilan ulgurji sifatida harakat yo'q. Odatda, Consolidators yagona maqsadi turizm sohasida etnik bo'shliqlarni sotish hisoblanadi. Odatda consolidator hamma narsani taklif etadi; Ular faqat muayyan yo'nalishlar sur'atlarini shartnoma bo'lishi mumkin. Bugungi kunda, ish sinf shartnomalar uchun ba'zi istisnolar bilan, hech qanday ichki Consolidators bor. Travel Malang Juanda? Pilih Nahwa Travel, Bukan yang Lain

1990-yillardan beri internetga keng jamoatchilik kirish bilan, ko'p aviakompaniyalar va boshqa sayohat kompaniyalari yo'lovchilar bevosita sotish boshladi. Shunday qilib, aviakompaniyalar endi sotilgan har bir chipta ustida agentlari sayohat qilish komissiyalar to'lash kerak edi. 1997 yildan boshlab, turoperatorlar asta-sekin paketi bayram tarqatish tarmog'idan qatlamlarini olib tashlash oqibatida xarajatlarini kamaytirish bilan, Gen-shafoat bo'lar. Biroq, turoperator ular rezervasyonlar 77% va qadoqlangan sayohat 73% ini tashkil etadi safar dam olish kabi ba'zi joylarda dominant qoladi.